VŠEOBECNÁ ÚČETNÍ

NÁPLŇ PRÁCE:

pořizování účetních záznamů, faktur přijatých i vydaných, zpracování podkladů pro DPH, měsíční inventarizace účtů.

POŽADUJEME:

  • VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost účetnictví v souladu s platnými předpisy a zákony
  • praxe 5 let
  • práce v účetním programu NAVISION – výhodou
  • znalost práce na PC (Microsoft Office)
  • znalost RJ – výhodou
  • analytické myšlení, schopnost samostatné práce
  • organizační schopnosti, důslednost a spolehlivost

NABÍZÍME:

  • zodpovědnou práci ve společnosti se 70letou tradicí a potenciálem růstu
  • místo výkonu práce – Opava
  • 5 týdnů dovolené
  • jednosměnný provoz
  • závodní stravování, příspěvek při narození dítěte a vlastní svatbě, penzijní připojištění
  • příspěvek dětem na letní tábor, školu v přírodě, lyžařský výcvik
  • příspěvek na kulturu a sportovní činnosti

MOŽNÝ NÁSTUP:

  • dohodou

ARAKO spol. s r.o. je významná společnost s dlouholetou tradicí, která zaujímá silnou pozici na českém trhu a exportuje do více než 25 zemí světa. Víme, že mít vysoce kvalifikované a motivované zaměstnance nám pomůže udržet si dobré postavení na trhu v současné době i v budoucnu.

 

Zaměstnance soustavně vzděláváme formou efektivního vzdělávacího systému a nabízíme i další zaměstnanecké výhody. Podporujeme aktivity v oblasti zvyšování a prohlubování kvalifikace.

Na našich webových stránkách, Facebooku, nebo LinkedIN si udělejte představu  o tom Kdo jsme, Co děláme a Jak se umíme bavit :-). Mrkněte na naše video a nasajte naši atmosféru. 

 

Zašlete nám Váš životopis nebo telefonicky kontaktujte naše personální oddělení.